Cum sa ai controlul deplin a informatiilor despre brand-ul tau prin managementul reputatiei online?

Table of Contents
Cu siguranta nu orice fel de publicitate poate sa fie considerata benefica pentru imaginea ta sau a firmei tale, mai ales in perioade de criza. Internetul este locul in care in care publicitatea negativa lasa urme si chiar te poate duce la scaderi masive in vanzari. Acest lucru nu se intampla dintr-o data, dar fiecare recenzie negativa, fiecare informatie falsa raspandita despre afacerea ta, pot sa te duca in punctul in care nu mai este rentabil sa continui afacerea.
De acest lucru se ocupa managementul reputatiei online prin care se gestioneaza toate aceste lucruri negative astfel incat sa se repare reputatia. Pe motoarele de cautare nu ai controlul deplin asupra a tot ceea ce se intampla. De exemplu, daca cineva scrie un articol foarte negativ despre business-ul tau si o face intr-un mod foarte convingator iar acesta figureaza in topul rezultatelor de cautare atunci vei avea foarte mult de suferit.
Situatiile cu impact negativ evitate cu succes de managementul reputatiei online
Pentru evitarea producerii unor astfel de situatii cu impact negativ asupra propriei personalitati sau a afacerii tale, prin managementul reputatiei online se iau o serie de masuri care sa repare imaginea firmei tale.
Managementul reputatiei online este un aspect obligatoriu pentru orice firma care activeaza in mediul online sau persoane publice. Reputatia online a persoanelor publice se adreseaza celor care au grija de modul in care este perceput brand-ul personal in mediul online. In cazul persoanelor publice sunt monitorizate toate aspectele negative care ar putea leza imaginea acestuia prin gestionarea, identificarea, monitorizarea si gasirea celor mai bune solutii pentru a inlatura opiniile negative si perceptiile negative din mediul online.
In cazul companiilor trebuie avut in vedere si procesul de brand reputation management atat pentru mediul online cat si pentru cel offline. De aceea, in cazuri de criza, in care reputatia unei companii are de suferit se demareaza campanii ORM (Online Reputation Management) care asigura gestionarea corecta a tuturor situatiilor negative aparute in mediul online.
O reputatie mai bine mentinuta daca apelezi la specialisti
Reputatia negativa nu numai ca poate sa distruga afaceri dar poate avea un impact negativ si asupra propriei stari de echilibru interior. Cu cat dureaza mai mult cu atat este mai neplacut. Cu ajutorul tehnicilor si modalitatilor de gestionare a reputatiei online, se va putea repara imaginea unei companii sau a unei persoane publice.
Insa, nu trebuie sa iti imaginezi ca daca apelezi la o firma de online reputation management imaginea ta va fi reparata imediat. Solutiile intreprinse vor avea efecte in timp iar pe masura ce se acorda o atentie sporita aspectelor care tin de reputatia online situatia se va imbunatati.
Inca de la inceput este important sa iti construiesti o reputatie online ireprosabila. Daca nu ai timp pentru a te ocupa atunci recomandarea noastra este sa apelezi la specialisti care pot sa te ajute. Acestia din urma se vor asigura ca in mediul online imaginea ta va fi ireprosabila si mentinuta astfel. Managementul reputatiei online are un rol foarte important asupra afacerilor si, indiferent de marimea acestora nu trebuie neglijat.
Articol scris de ThePReach.ro