Iti doresti o reputatie buna? Alege agentia de PR Tudor Communication!

Construirea si mentinerea relatiilor cu presa si mass-media, cu scopul de a spori si proteja reputatia organizatiei, este adesea mentionata ca fiind parte din relatii cu presa si mass-media, relatii de presa sau de PR. Pe un plan proactiv, acest pas va include, de obicei, cercetarea presei si mass-mediei, ca parte relevanta, pentru a evalua jurnalistii care ar putea fi interesati de informatii si stiri despre organizatia pentru care sunteti responsabil sa mentineti relatii publice.

Agentia de PR Tudor Comunication si specialistii de aici vor studia articole articole din mass-media relevante pentru succesul companiei, pentru a se familiariza cu tipurile de stri care apar.

Specialistii in PR de la agentie folosesc baze de date media pentru a se putea documenta cu privire la ceea ce se scrie despre firma in cauza, precum si raportarea la ziare si reviste. Acestea le ofera detaliile de contact ale diferitilor corespondenti, precum si informatii utile cu privire la subiectele de interes ale presei.

In esenta, specialistii in relatii publice de la agentia de PR Tudor Communication dezvolta relatii mutual benefice cu jurnalistii, identificand ceea ce au nevoie si apoi „impachetand” stirile si ideile intr-un mod conceput pentru a satisface nevoile acelor jurnalisti, cat si ale companiei. Practic, presa are ce publica, iar compania se alege cu o imagine publica pozitiva.

Pe masura ce pr-istii se familiarizeaza cu o organizatie, ce anume face, cum functioneaza si cum raspunde la interesul presei si al mass-mediei, ar putea lua in considerare abordarea acesteia pentru a scrie si alte articole privitoare la obiectul de activitate al companiei, precum interviuri sau chiar reportaje de atmosfera.

In acelasi timp, cand apare o criza, rolul specialistului in PR este de a se asigura sunt furnizate presei si mass-media fapte concrete in timp util. De asemenea, comunicatele de presa vor fi intreprinse in prealabil pentru a pregati planul de comunicare, pentru a raspunde intrebarilor ce pot veni din partea jurnalistilor, dar si pentru a furniza informatii relevante.

Rolul specialistului in PR este de a anticipa interesul jurnalistilor si de a furniza informatii intr-o maniera cat mai corecta, completa si veridica – declaratie, fotografii si asa mai departe.

In zilele noastre, cel mai adesea, informatiile sunt transmise presei prin e-mail. In trecut, majoritatea comunicatelor de presa erau emise prin posta. Prin urmare, o parte a cercetarii intreprinse de specialistul in PR este de a stabili modul in care jurnalistilor le place sa primeasca informatii.

De asemenea, vor tine cont de diferitele perioade de timp in care se lucreaza in domeniul presei si mass-mediei, insa observam ca tendinta este aceea de a se publica din ce in ce mai des, aproape 24 de ore din 24.