Faci promovare SEO pentru afacerea ta? Iata cateva lucruri pe care nu trebuie sa le uiti!
Daca ai inceput sa faci promovare SEO pentru afacerea ta (personal) atunci probabil deja ai facut foarte multe lucruri pe care incep sa le regreti. De exemplu, este posibil sa fi inserat foarte multe cuvinte cheie diferite in aceeasi pagina, sperand ca pagina respectiva sa se claseze pentru fiecare cuvant in parte. Acum, dimpotriva, pagina nu este clasata pe nicio expresie cheie tintita de tine – si asa ai aflat ca eforturile SEO sunt putin mai complexe decat par la prima vedere.
Cu acest fel de situatii te vei confrunta de fiecare data cand inveti ceva nou despre SEO. Totusi, daca vrei sa reduci efectul negativ al acestora sau sa le eviti in totalitate, citeste continuarea acestui articol!
SEO este de durata – din toate punctele de vedere!
Ceea ce faci astazi pentru promovare SEO va fi de ajutor website-ului tau luni, poate chiar ani intregi – pana cand o actualizare Google anuleaza aspectele respective, lucru care se intampla rar. Totodata, se aplica si reciproca, dupa cum s-ar spune.
Mai exact, ceea ce faci astazi trebuie sa faci constant, chiar in fiecare zi. Expertii recomanda celor care fac SEO personal sa aloce undeva la doua ore in fiecare zi per proiect pentru optimizare SEO. Acest timp trebuie alocat si inainte sa ajungi pe prima pagina din Google, dar mai ales dupa ce reusesti sa ocupi o pozitie fruntasa.
Continutul nu trebuie sa fie doar unic!
Sa fii unic este dificil, mai ales cand vine vorba de creare de continut online intr-o nisa extrem de saturata – cum ar fi cea de promovare SEO. Totusi, pe langa unicitate, ai nevoie si de autoritate, incredere si utilitate, dupa cum s-ar spune.
Mai exact, atunci cand scrii un articol sau continutul unei pagini, trebuie sa fii avizat in ceea ce scrii, sa oferi cititorilor un punct de reper privind increderea pe care o acorda cuvintelor citite si nu in ultimul rand trebuie sa oferi utilizatorilor continut util, care chiar ii poate ajuta.
Astfel, unicitatea nu mai este punctul forte pe care trebuie sa-l indeplinesti neaparat – aceasta este doar punctul de plecare.
Daca ai o afacere locala, atunci SEO local este cea mai buna optiune!
Ultima perioada in cronologia SEO a fost de mare importanta pentru afacerile care au un sediu local sau opereaza la nivel local. Cu ajutorul a catorva actualizari Google, in loc sa faci promovare SEO pentru cuvantul cheie salon de cosmetica – care poate fi greu de cucerit la nivel national – poti face promovare/optimizare pentru salon de cosmetica Brasov, de exemplu.
Astfel, oricine este in Brasov si are nevoie de un astfel de salon iti va gasi afacerea – si nu-i vor mai fi afisate rezultate apartinand de alte orase. Nu-i asa ca SEO este minunat?
In cele din urma, daca esti sigur ca nu vei uita aceste lucruri dar, in acelasi timp, realizezi ca nu sunt de ajuns pentru a-ti duce afacerea pe prima pagina Google rapid si eficient, atunci poti apela la o agentie de marketing digital de top!
Agentia The Markers are pregatit pentru tine un departament SEO care se poate ocupa de cele mentionate si nu numai – totul incepe cu un audit complet realizat asupra website-ului afacerii tale!