Tehnici de promovare locala in 2020 cu steagul personalizat

steaguri personalizate

steaguri personalizate

Probabil ca te-ai obisnuit sa vezi recomandari pe internet despre cum sa te promovezi mai bine atunci cand ai un business in afara internetului, in special in aceasta perioada de “criza COVID-19”, insa de aceasta data ar fi util sa aflii mai multe despre utilizarea unui steag personalizat ca tehnica de marketing pentru promovarea in offline si de ce este acesta un produs publicitar deosebit de practic, dar si foarte accesibil ca pret comparativ cu alte modalitati de promovare traditionale. Mai exact vom vorbi despre steagurile publicitare pe care se pot achizitiona de la eXpoPrint Media, iar pana la sfarsitul articolului vei afla de ce este recomandat steagul personalizat de la eXpoPrint.ro este cu adevarat un “must have” in campania ta de relansare economica din prezent.

 

Chiar daca nu ai studii de specialitate in marketing probabil cu o minima experienta din piata ai reusit sa dobandandesti abilitati ce privesc diferitele tehnici de marketing si publicitate, dar si modul prin care acestea pot fi folosite pentru a-ti promova, consolida si continua activitatea afacerii.

 

Totusi, trebuie sa sti ca majoritatea firmelor care dau faliment sau sunt in pragul acestuia, datoreaza esecul de cele mai multe ori pentru ca nu stiu sau refuza sa se promoveze eficient, iar steagul personalizat este unul dintre acele sisteme de expunere care te ajuta sa iti pui afacerea in valoare cand depinzi de un vad, in special atunci cand punctul de vanzari nu este unul cel mai grozav.

 

Asadar, steagul personalizat te ajuta sa “explorezi strada” si sa exploatezi fiecare resursa reprezentata de potentialii clienti pentru care de multe ori esti invizibil!

 

Steagul personaluzat este probabil unul dintre cele mai la indemana sisteme de expunere si, in acelasi timp, versatil produs publicitar. Iar asta se datoreaza faptului ca obtinerea lor iti sta la indemana, la o distanta de un apel telefonic, accesibil chiar si pentru un buget redus, dar si datorita caracteristicilor aproape de neegalat.

 

Indiferent de obiectul de activitate, cand ai un sediu, o reprezentanta, un punt de vanzari s.a. un steag personalizat poate fi usor montat pe orice fel de tip de sol. Cu ajutorul unei baze metalice solide poate fi “ancorat” fara alte prinderi sau, in mod suplimentar, poate fi tintuit in beton. Daca vrei sa il montezi pe pamant, nisip sau zapada, indiferent ca terenul este drept sau denivelat, steagul personalizat poate fi folosit impreuna cu un tarus sau poate fi ancorat de roata masinii. Mai mult decat atat, daca modalitatile de fixare mentionate anterior nu sunt suficiente, pot fi utilizate baze cu apa suplimentare sub forma de colace, care vor asigura stabilitatea steagului.

 

Pe langa utilizarile bine cunoscute, steagul personalizat poate fi utilizat propriu-zis, ca decor in magazin, ca o mica draperie alaturi de un alt steag, sub forma de cover sau poate semnaliza un stand expozitional. Asadar, posibilitatile pot fi atat de multe pe cat este imaginatia ta de bogata.

 

Un alt motiv pentru care un steag personalizat poate fi o reala investie, este faptul ca un steag personalizat este deosebit de rezistent, acesta fiind fabricat din aluminiu in ceea ce priveste batul, iar panza este 100% poliester, conceputa pentru o protectie imbunatatita la razele UV sau impotriva intemperiilor. Astfel, un steag personalizat are o durata de viata de pana la 4-5 ani, rezistand cu succes la ploi, ninsori, vant de intensitate medie sau soarele puternic de vara, fara ca printul de calitate sa se decoloreze ori panza sa se desire asa cum se intampla cu steagurile din panza.

 

In concluzie, daca alegi sa optezi pentru unul sau mai multe steaguri personalizate ca produse publicitare pe care sa le folosesti perioade indelungate cu siguranta bugetul dau de promovare va creste sau vei avea posibilitatea sa il aloci catre alte investitii necesare.

 

Tot ceea ce trebuie sa faci este sa alegi cu grija imaginile, culorile, fontul si, nu in ultimul rand mesajul publicitar pe care doresti sa il transmiti publicului tau tinta.