Ce faci cand masina ta este avariata?

O persoana ocupata isi foloseste foarte des vehiculul atat pentru calatorii personale, cat si profesionale. Tocmai astazi ai o intalnire profesionala foarte importanta care ii impune sa mergi cu masina. Asa ca pleci devreme pentru a te asigura ca vei calatorii cu calm si soseste la destinatie o sa fie in timp. Dar, dezastru: in mijlocul autostrtazii, masina ta se opreste si incepe sa scoata fum peste tot.  Daca te confrunti cu o astfel de problema intra pe tractarioradea.net pentru ajutor.

Din fericire, ai reflexele potrivite, incepand cu a nu te supara. Il suna pe cel cu care te-ai intalnit sa anuleze primul, ai liniste sufleteasca si te poti concentra total asupra masinii tale. In asigurarea ta auto, se presupune ca ai incheiat o asigurare cu o o garantie foarte practica: asistenta.

Ce sa faci in cazul unei avarii pe autostrada?

Esti blocat pe autostrada? Inainte de a apela la un serviciu de depanare, plasati vehiculul pe banda de urgenta, cat mai aproape de trotuar. Aprindeti luminile de avarie, si coborati din vehicul pentru a va pozitiona triunghiul de avertizare. Pentru a beneficia de remorcare pe autostrada, este, in principiu, obligatorie utilizarea punctelor de apel de urgenta, mai degraba decat un telefon mobil personal. Intr-adevar, acestea sunt geolocate si te pun in legatura cu firma de autostrazi. Acestea vor facilita localizarea voastra si vor face ca un reparator autorizat sa intervina mai rapid.

Ce este garantia de asistenta la asigurare?

Asistenta este o garantie care exista in mai multe produse: asigurare auto standard, asigurari de auto premium si chiar asigurari auto de de calatorie.  Adesea optionala, asistenta intr-un contract auto este insa foarte utila, deoarece costurile de asistenta si de depanare cresc rapid. Consta in acordarea de asistenta materiala si logistica soferului in cazul unei daune. Garantiile de asistenta variaza de la contract la contract. A fi asigurat „toate riscurile” nu inseamna a avea cele mai bune contracte de asistenta. Formulele „toate riscurile”, insa, includ adesea asistenta in depanare de 0 km.

Ce acopera asistenta auto?

Depinde adesea de garantia luata. Cu alte cuvinte, acoperirea asistentei variaza de la o companie de asigurari la alta. Trebuie sa fii atent si la contractul incheiat intrucat companiile de asigurari ofera mai multe tipuri de asistenta: de la garantia de baza, cu fransiza de kilometru, pana la cea care iti permite sa fii asistat in toate imprejurarile. Situatiile in care poti apela pentru asistenta sunt, in functie de contracte:

  • Defect mecanic;
  • Accident rutier ;
  • Eroare de alimentare cu combustibil;
  • Strapungere a caroseriei;
  • Probleme de cheie: blocare, defectiune, furt de chei
  • Sticla de la geamuri sau parbriz sparta.

In cazul in care contractul vostru va acopera pentru reclamatia enumerate mai sus, veti beneficia de serviciile de asistenta oferite. Un contract de asistenta de baza va poate oferi:

  • Reparatii de urgenta la fata locului sau remorcarea vehiculului;
  • Repatriere la domiciliu, asteptare acolo sau continuarea calatoriei cu un alt vehicul;
  • Recuperarea vehiculului odata reparat.

In cazul contractelor complete, puteti solicita alt suport:

  • Repatrierea vehiculului la domiciliul vostru;
  • Sprijin pentru costuri de transport;
  • Un taxi de legatura pentru a ajunge in locurile in care sunt constituite diferitele garantii;
  • Un vehicul de inlocuire in timpul reparatiilor